Пономаренко Раїса Анатоліївна
Головна | ДПА, ЗНО, задачі | Реєстрація | Вхід
 
Середа, 12.12.2018, 18:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

Джерело:http://osvita.ua/test/
 
1.  Як слід розв’язувати і оформляти завдання з фізики при письмових заліках
 
Спробуйте розв’язати найпростішу задачу:
 
Автомобіль проїхав першу третину прямолінійного шляху з середньою швидкістю v1, другу третину - з середньою швидкістю v2, останню- з середньою швидкістю v3. Чому дорівнює середня швидкість автомобіля на всьому пройденому шляху?
 
    БУДЬТЕ ПИЛЬНІ!
 
• Якщо Ви вважаєте цю задачу дуже простою і не гідною уваги, це означає, що Ви або дуже добре вивчили кінематику або дуже довірливі і попалися на "провокацію"(у цьому випадку подальші пояснення - спеціально для Вас).
 
• Відповідь не є простою.
 
• Якщо на іспиті Вам пропонують смішне своєю простотою завдання - будь обережні. Так чи воно просте, як здається. Правильно вирішити будь-яке завдання Вам допоможуть добре відомі зі школи правила оформлення розв’язання:
 
• Перш ніж розв’язувати завдання, КОРИСНО ознайомитися з його умовою.
 
• Немає кращого способу познайомитися з умовою завдання, окрім як записати його під магічним словом "ДАНО".
 
• Обов'язково напишіть, що потрібно знайти в процесі розв’язання задачі: якщо Ви "з переляку" відшукали не ту величину, яку вимагає знайти умова, на іспиті завдання не буде вважатися виконаним.
 
• Під словом "РОЗВ’ЯЗАННЯ" зробіть докладний малюнок, на якому вкажіть всі дані величини і значення, які потрібно знайти. Наочність завжди допомагає.
 
• Усі наведені у розв’язанні формули пояснюйте короткими текстами, що виправдовують застосування використаних Вами фізичних законів. Це допоможе Вам не помилитися, видавши "бажане за дійсне". Пам'ятайте, що всі закони фізики мають обмежену області застосування. Використання цих законів повинно супроводжуватися обґрунтуванням коректності їх використання. Математичні викладки при розв’язанні фізичних задач можна не пояснювати . За свої знання математики ви будете мати можливість відзвітувати на іншому іспиті. Викладача фізики (і будь-якого фізика) здивувати знаннями з математики дуже важко.
 
• Отримавши відповідь в загальному вигляді, подумайте, чи завжди вона справедлива. Викладіть коротко в ході розв’язання результати Ваших роздумів.
 
• Наприкінці розв’язання завдання напишіть ґрунтовну відповідь, що підводить підсумок Вашому маленькому "теоретичного дослідженню".
 
• Якщо в задачі дані наведені "в числах", вважається гарним тоном отримати відповідь загалом,в "літерному" вигляді і тільки після цього займатися арифметикою.
 
  
 
 
3.  Завдання на класичний закон додавання швидкостей. 8-11 кл.
 
4. "Фізичний" спосіб розв’язання задач в одну дію.
 
 
     2 Оптимальна траєкторія перехоплення   9-11кл. 
Дуже невихований хлопчик, повертаючись додому зі школи (погані хлопчики іноді відвідують навчальні заклади), рухається рівномірно і прямолінійно зі швидкістю v. В кущах на відстані L від стежки в кущах сидить тато дуже гарною дівчинки, портфель який був використаний для вимірювання глибини колодязя . У якому напрямку потрібно бігти татові дуже гарною дівчинки для того, щоб, рухаючись з мінімальною швидкістю, зустрітися з дуже невихованим хлопчиком і розповісти йому про те, як можна було виміряти глибину колодязя без використання портфеля дуже гарної дівчини? Чому дорівнює величина цієї мінімальної швидкості?Тато починає бігти в той момент, коли відстань від нього до хлопчика - S.
 
5. Графічний спосіб розв’язання задач.
 10-11кл.
6. Експериментальні задачі.
 
7.Як запам’ятати............
 
             Порядок кольорів у спектрі                    
    Каждый охотник желает знать, где сидит фазан.
     або
    Как однажды Жан-звонарь головою сшиб фонарь.
як українська версія звичного «Каждый Охотник Желает Знать, Где Сидит Фазан»).
 Чи Омелько Жити Зможе Без Своїх Фантазій
 
 
     Порядок розташування планет у Сонячній системі.                             
    Можно вылететь за Марс, ювелирно свернув у нашей планеты
 
    Меркурій! Венера! Земля! Марс! Юпітер! Сатурн! Уран! Нептун! Плутон!
    або
  Мы все знаем, мама Юли села утром на пилюли.
Пошук
Друзі сайту
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright Raisa © 2018Створити безкоштовний сайт на uCoz