Пономаренко Раїса Анатоліївна
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
 
Четвер, 25.04.2024, 16:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Олімпіади, конкурси [15]
Новини науки і техніки [29]
Календар визначних дат [31]
Видатні фізики [17]
Різне [29]
7 клас [11]
10 клас [11]
11 клас [29]
Позакласна робота з фізики [8]
Виховна робота [39]
8 клас [21]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Виховна робота

9 листопада - Міжнародний день проти фашизму, расизму і антисемітизму.
            
9 листопада - Міжнародний день проти фашизму, расизму і антисемітизму.
 
 В ніч з 9 на 10 листопада 1938 р. почався масовий єврейський погром у Німеччині, що отримав назву «Кришталевої Ночі», або «Ніч розбитих вітрин».
«Кришталева ніч» або «ніч битих вітрин» в 1938 році поклала початок Голокосту - масового насильства відносно єврейського народу, яке призвело до загибелі близько 6 000 000 євреїв.
 
Сьогодні питання антисемітизму відійшли на другий план перед антимігрантською істерією або проблемою ісламофобії. Але Голокост - це не тільки проблема одного народу, а приклад того, до чого призводить політика «пошуку козла відпущення» і переконання в перевазі однієї нації над іншими.
 Тому, розповідаючи про злочини нацизму, ми попереджаємо сьогоднішню молодь про те, яким може стати майбутнє, якщо ми вчасно не скажемо «Ніколи знову!» у відповідь тим, хто пропонує обмежити права однієї групи людей тільки тому, що вони не такі, як ми.
 
Для початку необхідно дати визначення того, що ми називаємо фашизмом, оскільки це слово використовували багато людей, при цьому нерідко спотворюючи його значення.
Отже, кажучи, що ми проти фашизму, насправді ми виступаємо проти: тоталітаризму, ксенофобії, дискримінації за релігійною, національною і статевою ознакою.

Тоталітаризм - політичний режим, що характеризується повним (тотальним) пануванням держави над усіма сферами життя суспільства, ліквідацією свобод і прав особистості. Тоталітаризм веде до деградації суспільства, до знищення його інтелектуальної еліти, знищення тих, хто прагне до прогресу і критикує недоліки суспільства і відповідальних за них. Тоталітаризм позбавляє особу права на вираження своїх думок, позбавляє його можливості боротися за кращі умови життя і праці. Перші економічні успіхи тоталітарної економіки швидко змінюються занепадом і застоєм, наслідком якого є або агресивна зовнішня політика, або революція.
Ксенофобія - неприязне ставлення до іноземців, людей з іншим кольором шкіри або відрізняється, (дослівно нетерпимість, страх по відношенню до чужинців).
Замість того щоб пояснювати, що велика частина оточуючих нас людей є друзями, яких можна вчити і в яких можна вчитися, ксенофоби стверджують, що лише обрані гідні спілкування і співпраці, інші ж або небезпечні, або даремні. Ксенофобія обмежує розвиток суспільства. Як людині, запертому будинку без зовнішніх джерел інформації, подібного соціуму загрожує стагнація, а часто деградація і поширення психічних захворювань.
Дискримінація - обмеження або позбавлення прав, переваг будь-яких осіб, організацій або країн за ознаками раси, національності, статі, державної приналежності, майнового стану, політичних або релігійних переконань і т.п. Обмежуючи права людини з його зовнішнього вигляду, фашисти намагаються стягнути зашморг на горлі суспільства. Затиснувши його в суворо визначених межах. Стверджуючи, що жінки морально слабкіше чоловіків, негри дурніші білих, вони просто висловлюють свій страх перед своїм творчим і моральним безпліддям. Вони сподіваються, заздалегідь поставивши себе на вершину ними придуманої піраміди сили, тим самим отримати можливість не доводити свою велич справою.
 
Расисти стверджують, що свідомість, культура, психологія, мораль людини визначається в першу чергу расовою належністю. На їх думку, розумові здібності, етичні цінності, емоційність для кожної раси свої. Виходячи з цього, расисти будують теорії про природну нерівність рас, про те, що одні повинні володіти, бо вони мудрі і справедливі, а інші - бути рабами, тому що тупі і злісні. Расисти говорять, що в суспільстві менш успішні ті, хто має великі домішки чужорідної крові. Це повна неправда, оскільки неодноразово проводилися експерименти, по ходу яких багаті батьки з вищих класів брали на виховання дітей з притулку; в результаті діти росли в середньому такі ж, як і інші діти вищих класів. Расисти кажуть, що діти змішаних шлюбів повинні народжуватися менш досконалими, ніж діти однорасовых шлюбів. Однак практика показує, що як раз таки діти змішаних шлюбів одні з найкрасивіших і розвинених. І це не дивно: ще здавна було помічено, що діти близької крові народжуються з фізичними та розумовими відхиленнями, тому одруження на рідних і двоюрідних сестрах не віталося.
У будь-якому випадку, ми не вибираємо колір шкіри і любимо друзів не за їх форми черепа, вух, і не за їх хіміко-біологічні особливості, а виходячи з їх людських і особистих якостей. Але через ці забобони навіть вбивають
 
 Ми виступаємо за гуманізм, проти злочинів проти людяності, вбивств, насильства, жорстокості, образ і приниження людської гідності, проти людиноненависницької політики.
Щодня від жорстокості і насильства страждають і гинуть люди, причому жорсткість і насильство погрожує всім, незалежно від національності, раси, статі, переконань і т.д.
Як неприпустимо вбити або покалічити людину за те, що він кинув у вас помідором, так неприпустимо стирати з лиця землі міста і країни, з-за того, що не подобаються переконання або висловлювання їх лідерів.
Антифашисти виступають за світ без вбивств, жорстокості і воєн.
 
 
1 вересня 2004 року бесланська школа №1 була захоплена терористами, 1128 дітей та дорослих були взяті в заручники. 3 вересня в результаті перестрілки та штурму загинули близько 330 чоловік, в тому числі 186 дітей та 145 дорослих. Поранення отримали 728 бесланців та 55 працівників силових структур. При штурмі будівлі школи було вбито 12 робінтиків спецслужб та один місцевий житель, що допомагав звільнювати заручників. 31 боєвик вбитий, один — став пізніше перед судом.
Джерело:Антифашистское сопротивление Одессы 
              Вікіпедія
Категорія: Виховна робота | Додав: ponra (08.11.2012)
Переглядів: 1523 | Теги: дискримінація, Ксенофобія, фашизм, расизм, тоталітаризм, антисемітизм | Рейтинг: 5.0/11
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright Raisa © 2024Створити безкоштовний сайт на uCoz