Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 11 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Переміщуючи поршень і відмічаючи обсяг і тиск газу в циліндрі, побудувати графік P = f (V)
Перевірте, в межах експериментальної помилки, чи залишиться Р * V постійною величиною.
10 клас |
Переглядів: 911 |
Додав: ponra |
Дата: 22.08.2017
|
|
Інтерактивна презентація
10 клас |
Переглядів: 1019 |
Додав: ponra |
Дата: 28.06.2017
|
|
Вам знадобиться скляна ємність і речовина, з якої виросте кристал. Для тих, хто проводить подібні досліди вперше, рекомендується використовувати сіль або мідний купорос.
Сам експеримент проводиться наступним чином:
10 клас |
Переглядів: 1142 |
Додав: ponra |
Дата: 30.11.2015
|
|
Чому небезпечно, викрутивши одну з лампочок гірлянди , сунути в її патрон палець?
Чому електричні лампи розжарювання частіше перегорають при включенні і дуже рідко - при виключенні?
10 клас |
Переглядів: 1608 |
Додав: ponra |
Дата: 01.10.2015
|
|
Фізика в живій природі
Електричні явища
Чому небезпечно під час грози стояти в натовпі?
Чому птахи безкарно сідають на дроти високовольтної передачі?
10 клас |
Переглядів: 3691 |
Додав: ponra |
Дата: 09.11.2013
|
|
Фізика в живій природі
Теплові явища
Чому огірок завжди на 1-2 °С холодніше навколишнього середовища?
Чому удар блискавки часто розщеплює дерево?
Чому мокре опале листя добре прилипає до різних предметів?
10 клас |
Переглядів: 8231 |
Додав: ponra |
Дата: 06.11.2013
|
|
Що буде у відкритому космосі з людиною без скафандра?
Чи перетвориться людина миттєво в шматок льоду?
Чи миттєво підсмажиться?
Чи повітря миттєво розірве зсередини?
10 клас |
Переглядів: 1986 |
Додав: ponra |
Дата: 23.06.2013
|
|
Мета: Сформувати уявлення учнів про основні закони космічних польотів; навчити розраховувати першу і орбітальну швидкість супутників. Розвивати творчу ініціативу і активність учнів, спостережливість, здатність логічно мислити, вміння робити висновки, узагальнення, розвивати пізнавальні здібності, навички працювати з науково-популярною літературою та комп’ютером, використовувати ресурси мережі інтернет. Виховувати почуття патріотизму, бажання пізнавати навколишній світ, уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію,цікавість до фізики як науки, спонукання до творчої діяльності, спрямованої на вивчення історії космонавтики.
10 клас |
Переглядів: 11014 |
Додав: ponra |
Дата: 02.12.2012
|
|
МЕТА: Сформувати в учнів знання про дію магнітного поля на рухомі заряджені частинки, ввести поняття сили Лоренца, ознайомити з практичним застосуванням сили Лоренца.
Розвивати спостережливість, здатність логічно мислити, вміння робити висновки, узагальнення, розвивати пізнавальні здібності, навички працювати з науково-популярною літературою та комп’ютером, використовувати ресурси мережі інтернет; Виховувати бажання пізнавати навколишній світ, уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію,цікавість до фізики як науки;естетичне сприйняття світу. Підкреслити зв'язок фізики з мистецтвом.
10 клас |
Переглядів: 3667 |
Додав: ponra |
Дата: 17.10.2012
|
|
Фізика в живій природі.
Механіка.
10 клас |
Переглядів: 10139 |
Додав: ponra |
Дата: 24.09.2012
|
|
|
|
|