ГАЗ-М-20 «Победа»
Випускалася з 1946 по 1958 рік. Перший радянський автомобіль з несучим кузовом і один з перших у світі крупносерийно випускалися з кузовом повністю понтонного типу.
Спочатку для автомобіля передбачалися 2 двигуна 6-ти циліндровий 2,7 літра (модифікація двигуна ГАЗ-11) і 4-х циліндровий 2 л (конструктивно такої ж тільки з двома “відрізаними” циліндрами). Перевагу було віддано 4-х циліндровому двигуна через його більшої економічності і серійно Перемога випускалася саме з цим двигуном.
Передня підвіска була виконана на основі Opel Capitan. Гальмівна система вперше у вітчизняній практиці на масової моделі була виконана гідравлічною.